Poptávka domácností tak směřuje hlavně pouze k drobným nezbytným opravám a údržbě spíše než k podnikání rozsáhlejších renovací. Vysokofrekvenční data pohybu zákazníků tento vývoj potvrdila, když jejich návštěvnost klesala v čtvrtém čtvrtletí i směrem k lednu, kdy panovalo drsné zimní počasí, ukázala Placer.ai data.
"Trh pro kutily stále čelí tlakům...plánujeme v tomto roce pokračující zmírňování, ale s trochu menším tlakem na tržby, než jsme viděli ve fiskálním roce 2023," sdělil finanční ředitel firmy Richard McPhail. Druhá polovina roku by podle ředitele firmy Teda Deckera měla být marginálně silnější.
Ceny akcií firmy odpověděly na slabá data poklesem 1 %.
Trh pro kutily vzkvétal v době koronavirové pandemie s uzavřenou ekonomikou a lokalizací lidí doma včetně velmi uvolněné měnové politiky. S odezněním pandemie, a hlavně s růstem úrokových sazeb na odvětví provázané s trhem domů velmi citlivým na úrokové sazby.
Růst zisku na akcii má být letos rovněž slabší, 1,0 %, než čekal trh, kolem 3,62 %.