Ceny akcií Walmartu zpevnily 6,5 % na 181,35 USD.
Walmart těžil mimo jiné i z inflačního prostředí, které limitovalo diskreční spotřebu domácností, které spíše vyhledávaly obchody se stabilnějšími cenami. Walmart se orientuje spíše na potraviny, jejichž ceny díky své velikosti udržoval nízko. Walmart odhadl, že i ceny oděvů a tvrdého zboží, které prodává, je meziročně níže, dokonce i pod cenami, kde byly před dvěma lety.
Firma se rovněž zaměřila na alternativní prodejní kanály v podobě online prodejů a poskytnutí větší nabídky vyzvednutí zboží a jeho dodávek.
Walmart rovněž akvizicí producenta chytré televize Vizio hodlá více vstoupit na reklamní trh. Tím Walmart může penetrovat datovou bázi třetích stran jako je například producent iPhonů Apple či hegemon internetových služeb Alphabet, matka internetového vyhledavače Googlu, která chtějí sdílet s inzerenty. Reklamní síla Walmartu se taky navíc rozšíří z tradičních míst jako jsou obchody či webové stránky na platformy, které mohou proniknout do domovů spotřebitelů televizí. Multikanálový přístup tak Walmart posunuje k jeho hlavnímu konkurentovi maloobchodních tržeb online Amazon.com. Dalším přínosem akvizice má být příjem z pozice prodejce třetí strany na svém online tržišti.
Srovnatelné tržby bez paliv Spojených států amerických firmy v čtvrtém kvartálu firmy ukončeném 31.1. vzrostly 4,0 % ve srovnání s odhadem trhu podle dat London Stock Exchange Group růstu 2,91 %. Upravený zisk 1,8 USD/akcii rovněž překonal tržní odhad 1,65 USD/akcii.
Výhled tržeb společnosti jejího fiskálního roku do 31.1. 2025 Walmart oznámil s jeho očekáváním, že konsolidované čisté tržby vzrostou 3 - 4 %, plošně nad očekáváním trhu růstu 3 - 4 %.